loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 128 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

ازی دریفت واقعی Real Drift 2.0 – اندروید


Real Drift یک بازی فوق العاده واقعی ۳ بعدی می باشد که توانسته است در کمتر از یک ماه یک میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.در این بازی شما در مکان های مختلف بر ماشین خود سوار می شوید و با پیروزی در مسابقات و انجام دریفت هایی مهیج درامد کسی می کنید تا با استفاده از ان بتوانید ماشین خود را سفارشی سازی و ارتقا دهید و هیجان بازی را دو چندان کنید! ویژگی های این بازی کمک به دریفت در طول مراحل ، امکان سفارشی سازی ماشین ، صدای مخصوص به هر خودرو ، محاسبه دقیق امتیاز ها و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

یونس و محمد بازدید : 127 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)

 

بازی فوتبال آمریکایی Fanatical Football v1.6 – اندروید


Fanatical Football بهترین تجربه فوتبال آمریکایی ارائه می‌کند. این بازی به شما امکان می‌دهد هیجان فصل NFL را احساس کنید. تیم خود را بسازید و با استفاده از کنترل‌های لمسی جدید به دفاع و حمله بپردازید و در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنید. از ویژگی های بازی Fanatical Football میتوان به گرافیک خیره‌کننده ، حالت‌های بازی سریع و قهرمانی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 120 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازی زامبی ها Zombies and Guns v1.1.0 – اندروید


در بازی اکشن Zombies and Guns شما در غرب وحشی باید با زامبی ها مبارزه کنید.شهر به وسیله زامبی ها اشغال شده و روز به روز کشتار بیشتر می شود ! عفونت زامبی همه جا را فرا گرفته است . شما تنها کسی هستید که می توانید عفونت را متوقف کنید . آیا شما قهرمان هستید ؟ آیا توانایی این را دارید که از اسلحه های خود استفاده نموده و از مردم خود محافظت نمایید ؟ خودتان امتحان کنید !شما در بازی تجهیزات و سلاح های مدرن و کاملا به روز را در اختیار دارید و صد البته که می توانید این سلاح ها را ارتقا دهید و از نظر سرعت و تعداد آتش در دقیقه یا حجم و قدرت مانور آتش آنها را در بالاترین سطح ممکن به روز کنید, البته برای اینکار نیاز به پول دارید که برای آن نیز باید زنده بمانید و نجات دهید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 158 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازی فرمول ۱ F1 Race Stars 1.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد


بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است.در بازی F1 Race Stars راه خود را برای پیروزی و قهرمانی در مسابقات ماشین های فرمول ۱ باز کنید! از تکنیک ها و امکانات لازم استفاده کنید تا در مسابقه ها رتبه بالایی کسب کنید.ر این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد.امکان بازی چند نفره و آنلاین در این بازی وجود دارد، گرافیک بالایی دارد و جاده های فوق العاده ای از سراسر جهان برای مسابقه دادن در آنها فراهم است.همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 132 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازی جی تی ای Grand Theft Auto: San Andreas 1.04 – آیفون ، آیپد و آیپاد


باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 122 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

بازی رقابت شوالیه ها Rival Knights 1.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد


Rival Knights بازی جدید با گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی منحصر به فرد از کمپانی بازیسازی پرآوازه ی گیم لافت است .شما در نقش یک شوالیه قدرتمند قرار داشته که باید تلاش خود را به کار برده و در مسابقات پیروز شوید . شما از یک منطقه فقیرنشین به این شهر آمده اید و بایستی با شوالیه های قدرتمند رقابت کنید ! مهارت های جنگی خود را به همگان نشان داده و پیروزی خود را اثبات کنید .قابلیت بدست آوردن بیش از ۱۲۰ آیتم مختلف و آپگرید آنها، گرافیک رتینا و محیط سه بعدی از ویژگی های بارز این بازی زیبا و اکشن می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

یونس و محمد بازدید : 141 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی مسابقات رالی Buggy Racer 2014 v1.3 – اندروید


Doom Buggy یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است.در این بازی شما سوار بر ماشین های باگی، ماشین هایی به شدت سریع و بسیار خشن که مناسب برای جاده های خاکی و بیابانی ساخته شده اند می شوید. سوار بر ماشین باگی خود شوید و به دل جاده ها و بیابان ها بزنید، همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. تبدیل به پادشاه جاده در ترافیک شوید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 132 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی تیر اندازی Meltdown v1.4 – اندروید


Meltdown بازی جدید و زیبا در سبک بازی تیراندازی و شوتر برای سیستم عامل اندروید می باشد .در نقش سربازی شجاع و جسور سرزمینتان را از وجود دشمنان پاک کنید. انواع مختلفی از دشمنان به سویتان هجوم آورده اند، ماموریت شما از میان برداشتن تک تک آن ها و بازگرداندن امنیت به سرزمینتان است. آنان را به صورت فرد به فرد و یا گروهی با سلاح های کشنده ای که در اختیار دارید نابود کنید، این بازی ۳۰ سطح مختلف که به صورت تصادفی انتخاب می شود را دارا می باشد. همچنین ۱۰ سلاح متفاوت را می توانید با افزایش امتیازهایتان بدست آورید. هنگامی که شما می خواهید به مرحله بعدی بروید بازی کل سطح بازی را تغییر می دهد. در این ورژن پول شما بینهایت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 305 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی شوالیه Wind-up Knight 2 v1.10 – اندروید

 

Wind-up Knight بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی شوالیه کوکی محصولی از استودیوی بازیسازی Robot Invader مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد.شوالیه را از میان مراحل اهریمنی (بیش از ۵۰ مرحله مختلف) هدایت کنید تا شاهزاده را از چنگال شوالیه سیاه شرور آزاد کنید. بدوید، بپرید، بچرخید و راه خود را به سوی پیروزی باز کنید.چالش های بی شماری در انتظار شما هستند پس به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 131 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد


شما با یک بازی فوق العاده در سبک ماجراجویی و اکشن فانتزی روبرو هستید کهاین بازی یکی از برترین بازی های امسال در این سبک شد که چندین جایزه نیز دریافت کرده است و میتواند برای مدتی طولانی سرگرمتان کند . شما در این بازی نقش ربات شجاعی را بازی می کنید که نابود کردن رباتهای شیطان و بی صفت را بر عهده دارد. در طول بازی نباید وقت خود را تلف کنید بلکه باید پیش روید و دنیای عجیب بازی را از شر شیاطین خلاص کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

یونس و محمد بازدید : 170 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی جنگی Pacific Rim v1.9.4 – اندروید


بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. در حالت داستانی بازی پس از کسب مهارت های لازم باید خود را آماده مبارزه با موجوداتی به اسم Kaiju کنید و تا آخرین نفس به مبارزه ادامه دهید. با گذشت مراحل می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتقا دهید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید

یونس و محمد بازدید : 124 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

ازی ترسناک Hellraid: The Escape 1.12 – آیفون ، آیپد و آیپاد


شما در بازی Hellraid: The Escape در زندانی رمز آلود در مکانی نا معلوم حبس شده اید و پس از اینکه به هوش می آیید، باید نقشه فرار را بر قرار ترجیح دهید. در میان راه با موجوداتی عجیب الخلقه روبرو خواهید شد که نگهبانان زندان هستند و چیزی جز کشتن و خونریزی را نمی فهمند. پس حواستان به اطراف باشد تا جان خود را حفظ نمایید.اگر به بازی های ترسناک و هیجان انگیز علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Hellraid: The Escape را به هیچ وجه از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

mohamad2015 بازدید : 177 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار آناتومی بدن انسان Essential Anatomy 4.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد


Essential Anatomy بهترین، کامل ترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار آناتومی بدن انسان است .این اپ دارای بیش از ۴۱۰۰ تصویر از قسمت های مختلف بدن انسان می باشد و به عنوان برترین اپ پزشکی در ۹۵ کشور دنیا شناخته شده است.این برنامه دارای گرافیک پیشرفته ۳ بعدی برای شبیه سازی می باشد. در این برنامه آناتومی بدن انسان با دقت و جزییات بالا طراحی شده است و قادر خواهید بود مدل تشریحی از آناتومی بدن انسان با آخرین فناوری ۳ بعدی گرافیکی را در گوشی خود داشته باشید .این اپ با قیمت ۲۵$ دلار در اپ استور به فروش می رسد که ما آن را به رایگان در دسترس شما قرار داده ایم.اگر دانشجوی رشته پزشکی هستید این اپ را از دست ندهید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 206 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

در دنیایی که زبان بین المللی بین مردم انگلیسی شناخته میشود لازم است تا همه ی ما با این زبان آشنا باشیم. در این میان خوش خط بودن مقوله ای است که با رعایت کردن چند نکته ساده به آن می توانیم دست پیدا کنیم. شما برای نوشتن یک متن زیبا و شکیل نیاز به قلم مناسب و دست خط خوب دارید.

در کتابی که اینک برای شما آماده شده است ، شما می آموزید که چطور یک متن انگلیسی را به شکلی صحیح و شکیل نگارش کنید. فاصله بین سطرها ، اندازه حروف ، فاصله بین حرف ها ، نوشتن صحیح حروف و … از جمله مواردی است که در این ایبوک به آنها اشاره شده است.

 

Hand Writing English |‌ Format: PDF | Page: 36 | Size: 1.5 MB

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 28,652
  • بازدید کلی : 335,901