loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 191 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

مجموعه ۷۰ والپیپر کریسمس – ۴K Ultra HD Christmas Wallpaper


والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات کریسمس  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

یونس و محمد بازدید : 359 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود عکس های جذاب و دیدنی با کیفیت بالا – Ultra HD Wallpapers

 

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. ایرانیان دانلود این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع تصاویر جذاب و دیدنی را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل 100 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایزهای مختلفی تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.

یونس و محمد بازدید : 149 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۹۳ والپیپر با موضوع رنگ قرمز Red Wallpapers


Ultra HD Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گوناگون را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

یونس و محمد بازدید : 160 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۹۸ والپیپر ورزشی Sport Wallpapers


Ultra HD Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع ورزش را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

 

یونس و محمد بازدید : 219 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

مجموعه ۵۳ والپیپر با رزولوشن بسیار بالا Ultra HD Wallpapers


Ultra HD Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گوناگون را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ آماده شده اند .

یونس و محمد بازدید : 159 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

رونمایی از بزرگترین تلویزیون اولترا HD خمیده OLED دنیا توسط ال جی+عکس

 

 

مثل اینکه داستان تلویزیون های خمیده و رقابت میان شرکت های کره ای ال جی و سامسونگ هیچ گاه تمامی ندارد. پس از عرضه دوباره تلویزیون ۵۵ اینچی خمیده OLED سامسونگ در نمایشگاه برلین، ال جی با هماوردی ۷۷ اینچی به جنگ با آن برخاسته است.

این ۷۷ اینچی البته یک تلویزیون OLED اولترا اچ دی است که رکوردی در زمینه اندازه تلویزیون های خمیده محسوب می شود. در حقیقت ال جی با این محصول خود تکنولوژی نمایشگر تازه ای را به همراه شکل نادری از تلویزیون ها به بازار عرضه کرده است.

و همچنین نباید فراموش کرد که این کالا فعلا تنها یک طرح مفهومی و محصول اولیه است. اما با توجه به قیمت گذاری ۱۵۰۰۰ دلاری مدل ۵۵ اینچی آن توسط ال جی، می توان به تولید تجاری ۷۷ اینچی هم در آینده نزدیک امیدوار بود.

mohamad2015 بازدید : 146 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)


 

کوروش کبیر ساخته می شود

 

فیلمنامه «کوروش کبیر» کامل با استناد به منابع تاریخی و مشاوره با مورخان را مسعود جعفری جوزانی نگاشته و در مراجع ذیصلاح ثبت شده است. این فیلم به دوران تولد کوروش تا رسیدن به امپراتوری و سرانجام مرگ او می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی معلّم تهیه‌ کننده فیلم «کوروش کبیر» با  اعلام این خبر افزود: با اعطای مجوز موافقت اصولی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در آخرین روزهای سال 92، سرانجام این طرح در سال 93 وارد مرحله جذب سرمایه‌ گذاری پیش‌ تولید خواهد شد.این منتقد سینما گفت: امیدوارم با یاری همه مردم، سرمایه‌ گذاران و نهادهای خصوصی و دولتی و همچنین سازمان‌های سینمایی و هنرمندانی که برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، بتوانیم در دورانی که بیشترین هجوم به سرزمین ایران با ساخت فیلم‌های جعلی درباره  ملت بزرگ ایران و پیشینه تاریخی و معاصر آن می‌ شود، گامی در راستای معرفی ساختار تمدن و قهرمانان تاریخی کشورمان برداریم.

mohamad2015 بازدید : 152 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

تصاویر پس زمینه زیبا و فوق العاده از بازی ها که شامل 94 والپیپر با کیفیت HD می باشد.


تصاوير پس زمينه باز ها Game Widescreen Wallpapers

94 jpg | 1680×1050,1920×1200,2560×1600

mohamad2015 بازدید : 192 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

تصاویر پس زمینه هنرهای رندر معماری 300 Architectural Renderings Wallpapers

 

تصاویر پس زمینه با موضوع عکس های هنرهای رندر معماری ( آرشیتکس ها ) که شامل 300 والپیپر با سایز 1920×1200 می باشد.



mohamad2015 بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه 60 والپیپر با موضوع ماشین با کیفت بالا – Car HD Wallpapers 1080p


 امروز سایت ناز دانلود به صورت اختصاصی برای علاقه مندان به والپیپر های ماشین های مسابقه ای 2013 از نظیر Bugatti , Ferarri , Lamborghini مجموعه ای گلچین شده با کیفت HD 1080p جمع اوری کرده است ، هم اکنون شما می توانید این مجموعه از تصاویر بی نظیر را از سایت ناز دانلود  دریافت کنید و از ان ها لذت ببرید.

mohamad2015 بازدید : 33 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه 100 والپیپر HD با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

 

 


 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید
mohamad2015 بازدید : 123 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۷۸ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Weapons Wallpaper Pack 01

Weapon Wallpaper pack01 مجموعه ۷۸ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Weapons Wallpaper Pack 01

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از اسلحه های مدرن، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۷۸ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید…

mohamad2015 بازدید : 153 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۱۸۲ والپیپر متنوع برای دسکتاپ Life Style MiXture Wallpapers

مجموعه ای فوق العاده از ۱۸۲ والپیپر تماشایی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Life Style مجموعه 182 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Life Style MiXture Wallpapers

 

 

caution مجموعه 182 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Life Style MiXture Wallpapers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

mohamad2015 بازدید : 43 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی انواع اسلحه و مهمات


مجموعه والپپر  زیبا از انواع اسلحه و مهمات را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل  والپپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

 

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 149 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود عکس استودیو حیوانات با کیفیت بالا مخصوص طراحان و گرافیست ها

 

 

| دانلود عکس استودیو حیوانات با کیفیت بالا مخصوص طراحان و گرافیست ها |

از این پس شما کاربران سایت ایرانیان دانلود شاهد تصاویر بسیار زیبا با تنوع موضوعی خاص وکیفیت فوق العاده خواهید بود. که این میتواند خبر خوبی برای عزیزانی که در زمینه طراحی فعالیت میکنند باشه.یکی از اساسی ترین عنصر که میتواند شما را در عرصه طراحی از دیگر طراحان متمایز کند تصاویر با کیفیت و متنوع ای است که در طراحی ها به کار میبرید.پیدا کردن تصاویر باکیفیت و مناسب همیشه یکی از دغدغه طرحان بوده. اکثرا برای پیدا کردن تصاویر خود از سرچ گوگل استفاده میکنند که اغلب با سایت های خارجی روبه رو میشوند که تصاویر را به فروش میرسانند ان هم با چه قیمت های که حتی اگر از قیمت های این تصاویر چشم پوشی کنیم , خریدش برای ما ایرانی ها میسر نیست و باعث سردرگمی بیشتر میشود.در همین جهت سایت ایرانیان دانلود تصمیم گرفته تصاویر مناسب با تنوع موضوعی گوناگون و کیفیت مناسبی را آماده کند و به شما تقدیم کند.امیدواریم این تصاویر بتوانند همه نیازهای شما را برطرف و رضایت شما را جلب کند و در ادامه شاهد پیشرفت طرحان ایرانی در عرصه طراحی باشیم.در این پست مجموعه تصاویر استودیو حیوانات را برای شما آماده کرده ایم که شما با مراجعه به ادامه مطلب ؛ میتوانید این مجموعه که شامل 99 تصویر میباشد را بصورت کاملا رایگان دریافت کرده و از آنها استفاده کنید.برای مشاهده توضیحات تکمیلی و چند نمونه از این تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

نمونه ای از این تصاویر :

Animals Studio photo 1

Animals Studio photo 2

Animals Studio photo 3

Animals Studio photo 4

mohamad2015 بازدید : 234 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود عکس ماشین HD با کیفیت بالا - Car HD Pictures

 

 

 

 

 

این مجموعه، حاوی عکس های بسیار زیبا و با کیفیت از ماشین های اسپورت میباشد.

از این تصاویر که کیفیت بالایی نیز دارند می توانید به عنوان بک گراند (والپیپر) ویندوز خود استفاده کنید و به ویندوز خود چهره تازه و زیبایی بدهید.

 

ضمنا با توجه به کیفیت بالای عکس ها، امکان استفاده از آنها در نرم افزارهای گرافیکی نیز وجود دارد. سرزمین دانلود، این مجموعه بی نظیر از عکس ماشین را به علاقمندان اتومبیل های اسپورت تقدیم میکند.

 

 

 

مشخصات عکس ها :

● تعداد : 55 تصویر
● اندازه : 1920x1200
● فرمت : JPG با کیفیت بالا

mohamad2015 بازدید : 84 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ۲۰۰ والپیپر دیدنی با موضوع اتومبیل و با کیفیت Full HD


مجموعه ۲۰۰ والپیپر زیبا و جدید از خودروهای روز دنیا ، موضوع این پست سایت دانلودها می باشند که با کیفیت Full HD برای شما عزیزان آماده شده اند . با توجه به سایز مناسب تصاویر ، به راحتی می توانید از آن ها در مانیتورهای مختلف به عوان بک گراند استفاده کنید . فرمت و ابعاد تمامی این عکس ها به ترتیب JPG و ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ هستند که در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشند

mohamad2015 بازدید : 125 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه کامل عکس های پس زمینه با کیفیت Full HD Wallpapers Pack

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.11.30/full-hd-2wallpapers%5B%5D.jpg

اینبار مجموعه کامل و بدون نقص تصاویر و والپیپرهای پس زمینه را با عنوان Full HD Wallpapers برایتان آماده کرده ایم . همان طور که از اسم مجموعه پیداست این تصاویر دارای کیفیت HD یعنی فوق العاده بالا می باشند . سایز این تصاویر پس زمینه 1920х1080 است که یک دلیل محکم برای اثبات کیفیت تصاویر است . در این مجموعه 65 تصویر پس زمینه موجود است .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 28,684
  • بازدید کلی : 335,933