loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 159 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجله Xbox Official Magazine UK – December 2014


مجله ی Xbox Official Magazine UK  مجله رسمی ایکس باکس میباشد که بازیهای ویدیویی نسل هشتم و نسل هفتم را تحت پوشش و تحلیل خود قرار میدهد که یکی دیگر از مجلات در زمینه بازیهای ویدیویی میباشد و مخاطبان خاص خودش را دارد حال با ورود به نسل هشتم و معرفی XboxOne توسط مایکروسافت رقیب سرسخت PlayStation 4  محتوای این مجله بخاطر پوشش نسل هشتم در کنار نسل هفتم نیز پر بار تر شده است .شما میتوانید این شماره از مجله را هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

یونس و محمد بازدید : 123 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود مجله Playstation Official Magazine UK – September 2014


مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

یونس و محمد بازدید : 136 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep


مجموعه ی “انگلیسی در خواب ” مجوعه ای اموزشی است در ۳ سی دی بصورت صوتی و شامل تمارینی نیز میباشد که سایت دانلود ها انرا برای دانلود قرار داده است در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل متنی و پی دی اف در داخل مجموعه قرارداده شده است.شما میتوانید این مجموعه را هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

یونس و محمد بازدید : 161 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود مجله Xbox Official Magazine UK – September 2014


مجله ی Xbox Official Magazine UK  مجله رسمی ایکس باکس میباشد که بازیهای ویدیویی نسل هشتم و نسل هفتم را تحت پوشش و تحلیل خود قرار میدهد که یکی دیگر از مجلات در زمینه بازیهای ویدیویی میباشد و مخاطبان خاص خودش را دارد حال با ورود به نسل هشتم و معرفی XboxOne توسط مایکروسافت رقیب سرسخت PlayStation 4  محتوای این مجله بخاطر پوشش نسل هشتم در کنار نسل هفتم نیز پر بار تر شده است .شما میتوانید این شماره از محله را هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

یونس و محمد بازدید : 115 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود مجله سینمایی IMDB-DL شماره ۱۸


قبل از هر چیزی از شما عزیزان به خاطر تاخیر چند روزه در انتشار این شماره از مجله عذر خواهی میکنیم و تاخیرات پیش اومده به دلیل ارتقای سطح کیفی مطالب و همچنین صفحه آرایی مجله بوده است در این شماره هم مثل شماره های قبل با بخش های همیشگی همراه هستید اما با این تفاوت که سطح کیفی مطالب افزایش پیدا کرده هست ضمن اینکه از علاقه مندانی که تمایل به همکاری با مجله سینمایی IMDb-Dl را دارند از این دسته عزیزان چهت همکاری در بخش تحریریه دعوت به همکاری مینماییم که برای اطلاعات بیشتر با ایمیل مجله در ارتباط باشید.

یونس و محمد بازدید : 163 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش زبان انگلیسی با عنوان Business English Pod

Business English Pod (Video + Audio + Ebook) | 2464 MB

 

در این پست قصد داریم یک مجموعه ی آموزشی زبان انگلیسی که به صورت تخصصی در مورد مهارت های گفتگوی در کسب و کار و تجارت می باشد را به شما هم میهنان گرامی معرفی کنیم. Business English Pod حاوی جدیدترین درس های زبان انگلیسی برای کسب و کار می باشد به این صورت که تمرکز اصلی این درس ها برروی جلسات، سخنرانیها، تلفن، مذاکره، گفتگو ، چت و … می باشد و نکاتی در مورد آموزشی لازم در این زمینه ها به شما آموزش داده می شود . این پک حاوی کتاب های PDF ، فایل های صوتی MP3 و فیلم های آموزشی می باشد که در درس های مختلفی دسته بنده ای شده اند . برای فراگیری این آموزش نیازمند داشتن آشنایی نسبی با زبان انگلیسی می باشید. حدود سه ساعت آموزش تصویری و ۱۰ ساعت آموزش صوتی و همچنین وجود کتاب های راهنما، زمینه ی مناسبی برای فراگیری بهتر زبان انگلیسی می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دانلود فیلم «Business English Pod» را مشاهده کنید.

یونس و محمد بازدید : 205 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه عظیم آموزش زبان English Today

3
English Today Complete Series | 66772 MB

 

مجموعه ی آموزش زبان «انگیسی امروز» یا «English Today» یک مجموعه ی ویژه و بسیار کاربردی یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که کاربران صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی را  از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با تماشای صد ها فیلم آموزشی کوتاه که هوشمندانه برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند فرا بگیرند. این مجموعه آموزشی یک نگرش و روش کاملا نوین در عرصه ی آموزش زبان انگلیسی می باشد و تا کنون مورد استفاده صد ها هزار نفر از علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در سراسر جهان قرار گرفته است. این مجموعه ی آموزشی تنها یک فرم پیشرفته تر از آموزش زبان انگلیسی در کلاس نیست بلکه یک مجموعه  کاملا جدید است که به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند. همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. مجموعه ی آموزش زبان «English Today» در ۲۶ DVD ارائه شده است و سایت ارم دانلود افتخار آن را دارد که تمام این ۲۶ DVD را به صورت دانلود رایگان در اختیار شما هوطنان عزیز قرار بدهد. در ادامه می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد مجموعه آموزش زبان English Today را مشاهده کنید.

یونس و محمد بازدید : 182 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه عظیم آموزش زبان English as a Second Language

English as a Second Language | 9855 MB

 

در این پست قصد داریم یک مجموعه عظیم و بسیار کاربردی آموزش زبان با عنوان English as a Second Language را به شما هم میهنان عزیز معرفی کنیم. این مجموعه که در چندین بخش و سطح و  موضوع ارائه شده، حاصل کار چند ساله ی  یگ گروه برجسته از از زباشناسان انگلیسی می باشد که با همکاری تعدادی از معتبرترین دانشگاه های جهان یک شیوه جدید در یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی را ارائه کرده اند. این مجموعه که با سرپرستی دکتر Tse و دکتر McQuillan (از اساتید مشهور زبان انگلیسی) و همکاری دانشگاه های مشهوری همچون Southern California, Loyola Marymount, Arizona, California, Los Angele تهیه شده، شیوه ای جدید در یادگیری زبان انگلیسی که مبتنی بر درگیری مستقیم ذهن با واژگان و ساختار زبان انگلیسی است ارائه می کند.  سازنده گان این مجموعه ی آموزش زبان بر این باورند که سریعترین راه آموزش زبان گوش دادن به صحبت ها و مکالمات و همچنین بحث هایی است که بین افراد انجام می شود. اکثر مردم برای یادگیری زبان انگلیسی از مکالمه ها و همچنین کتاب های بسیار دشوار استفاده می کنند که تنها حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مفهوم آنها را درک می کنند و این به معنای به هدر رفتن نیمی از وقت شماست. اما در مجموعه ی ESL شما به صورت آهسته و مرحله به مرحله می توانید با لغات و جملات و به طورکلی مکالمات عامیانه و پرکاربردی که در هنگام صحبت کردن به آنها نیاز دارید آشنا می شوید و همچنین در رابطه با معنی و کاربرد هر جمله توضیحاتی داده می شود تا با کاربرد آن در محل های مختلف آشنا شوید. همچنین مجموعه آموزشی ESL Podcast بارها در اخبار و روزنامه های و رسانه های بین المللی معرفی شده و مورد تایید منتقدان و اساتید دانشگاه ها قرار گرفته است. علاوه بر این قسمتهای مختلفی در این مجموعه قرار گرفته است که میتوان به یادگیری زبان انگلیسی با کمک داستان های مختلف با گوینده زن و مرد اشاره نمود همچنین آموزش استفاده از زبان انگلیسی در محل کار، چگونگی قبولی در آزمون تافل و … از دیگر بخش های این مجموعه فوق العاده ارزشمند به شمار میرود. در ادامه می توانید اطلاعات دانلود بخش های مختلف این مجموعه ویژه آموزش زبان را مشاهده کنید.

 

یونس و محمد بازدید : 158 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Are you learning English? Or are you an English teacher? Either way... if you're looking for a fun and interesting English magazine for learning or teaching English then you've come to the right place. Hot English magazine is a leading English resource. Its fun and colourful approach to teaching real English as it's spoken by native speakers is popular around the world. Loved by both students and teachers, there's something for everyone and all levels in Hot English magazine.

Hot English is a truly unique monthly magazine. It contains useful language and fun articles with key words explained in easy-to-understand English.
 
 
Hot English comes with:
    * audio CD with accents from all over the English-speaking world.
    * ُpages of English language content.
    * Hundreds of articles to help improve your English.
    * Combined with helpful glossaries that explain key words and expressions.
    * US and British English, plus lots of other accents from the English-speaking world.
 
 
Learn:
 
    * Lots of slang that no one else will teach you.
    * Useful English expressions.
    * Phrasal verbs and idioms the fun way.
    * Business English.
    * About cultural topics from the English-speaking world.
    * Real English in genuine contexts.
 
 
All the English you'll ever need:
 
    * Humorous articles.
    * The latest music and film.
    * Up-to-date news articles and analytical articles.
    * Cartoons and games.
 
Hot English is available every month (except August) and is perfect for all levels from pre-intermediate to advanced. It is also very popular with English language teachers because it has so much great material ready to use in class.

مشاهده نمونه تصاویر

 


mohamad2015 بازدید : 145 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی با عنوان Business English Pod


Business English Pod حاوی جدیدترین درس های زبان انگلیسی برای کسب و کار می باشد به این صورت که تمرکز اصلی این درس ها برروی جلسات، سخنرانیها، تلفن، مذاکره، گفتگو ، چت و … می باشد و نکاتی در مورد آموزشی لازم در این زمینه ها به شما آموزش داده می شود . این پک حاوی کتاب های PDF ، فایل های صوتی MP3 و فیلم های ویدئویی می باشد که در درس های مختلفی دسته بنده ای شده اند . برای فراگیری این آموزش نیازمند داشتن آشنایی نسبی با زبان English می باشید . حدود سه ساعت آموزش تصویری و ۱۰ ساعت آموزش صوتی و همچنین وجود کتاب های راهنما ، زمینه ی مناسبی برای فراگیری بهتر زبان انگلیسی می باشد .

 

 

 

 

 

caution دانلود آموزش زبان انگليسي با عنوان Business English Pod توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mohamad2015 بازدید : 93 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Games TM – شماره ۱۵۰ – اگوست ۲۰۱۴

اگر طرفدار دنیای بازی هستید و میخواید جدیدترین بازیها و کنسولها رو بشناسید و با هم مقایسه کنید و از نقد و بررسی اونها آگاه بشید ، مجله Games TM یک گزینه خیلی خوب برای شماست. همچنین این نکته رو بگم که این مجله یک مجله جتمع در خصوص بازیهای کامپیوتریست و تمام کنسولهای بازی از ps تا xbox و wii و … رو هم شامل میشه.

mohamad2015 بازدید : 212 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش لغات پر کاربرد زبان انگلیسی به صورت صوتی

Essential 4000 English Words

دانلود رایگان با لینک مستقیم از هستی دانلود

 

تقریبا همه علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی، با مفهوم Essential English Words آشنا هستند. این عبارت به مجموعه ای از اصطلاحات و کلمات در زبان انگلیسی گفته می شود که بسیار پرکاربرد هستند و هر زبان آموزی باید ابتدا معانی و کاربرد آنها را یاد بگیرد. یکی از کتاب های معروفی که در این زمینه منتشر شده است، کتاب 4000Essential English Words می باشد که به توضیح و آموزش 4000 لغت از پرکاربرد ترین لغات در زبان انگلیسی می پردازد. در این کتاب، هر لغت جدید با استفاده از کلمات ساده زبان انگلیسی توضیح داده می شود و گاهی نحوه استفاده از آن در جمله و همچنین لغات مشابه شرح داده می شود. این کتاب ارزشمند حاوی 6 جلد است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 28,702
  • بازدید کلی : 335,951