loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 92 یکشنبه 18 فروردین 1398 نظرات (0)

 

اپلیکیشن 7030 و راهنمای چگونگی کسب درآمد با استفاده از این برنامه

 

درباره سامانه هفتاد سی چه می دانید؟

هفتاد سی (7030) با توجه به توضیحی که در وبسایت رسمی آن گفته شده است، دست رنج جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است و آن چه که این اپلیکیشن را از نمونه های مشابه متمایز می کند، کیفیت بالای ارائه خدمات و تعلق سود بر روی هر خرید است.

در واقع بخشی از سودی را که هر سرویس دهنده از به جهت ارائه خدمات به مشتریان بر می دارد را سامانه 7030 با خود کاربر به اشتراک می گذارد.

 

 

یونس و محمد بازدید : 121 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

مبدل فایل های تصویری برای رایانه Freemake Video Converter

برنامه Freemake Video Converter یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت های ویدئویی است که نسخه های قبلی برنامه نیز توسط دریچه معرفی شده بود و امروز قصد معرفی نسخه جدید برنامه را داریم. این برنامه برای سفارشی سازی فرمت فایل های تصویری ارائه شده است و می تواند به صورت حرفه ای کیفیت و فرمت فیلم ها را تغییر دهد. برنامه برای تهیه فیلم های گوشی و دستگاه های قدیمی بسیار مناسب است و می تواند بهترین خروجی را با فرمت مورد نظر ایجاد کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم dxva برای افزایش سرعت تبدیل، پشتیبانی از 200 فرمت رایج، امکان تبدیل فرمت فیلم های ضبط شده به وسیله گیرنده دیجیتال و ... اشاره کرد.

توجه:لینک دانلود رایگان است و فقط باید ثبت نام کنید.

 

یونس و محمد بازدید : 181 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود پچ جدید بازی PES 2015 با عنوان IEG Power Patch 2015 v1.0


باتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یونس و محمد بازدید : 142 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمندترین نرم افزار رایت DVD رمزدار DVDFab HD Decrypter 9.1.5.7 Final


DVDFab HD Decrypter یک برنامه بسیار قدرتمند برای کپی و رایت دی وی دی های رمزدار می باشد. شما با استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست نگران کپی کردن دی وی دی های رمزدار باشید. این برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود می تواند تمامی قفلهایی که بر روی HD-DVD , Blu-Ray وجود دارد را بشکند. همچنین این برنامه قادر است تا رمزگذاری هایی را که بر اساس RC, CSS, APS, RCE, UOPs and Sony ARccOS هستند را در کمترین زمان بشکند. پس با نصب این برنامه دیگر هیچ محدودیتی برای کپی و رایت دی وی دی های رمزگذاری شده نخواهید داشت

یونس و محمد بازدید : 167 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

برای دیدن پست کد های همراه اول روی لینک زیر کلیک کنید

تمام کد های همراه اول چاوشی را از اینجا ببینید

تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل محسن چاوشی
کاملتر از همه جا همراه با ترانه!!! (اختصاصی)
 

کد را به 7575 بفرستید

کد های جدید برای تک آهنگ ها
 
میگه دوسم نداره ( از ابتدای آهنگ ) 3317697

ابرای پاییزی -  ۲۲۱۲۳۳۱
عروس من- ۲۲۱۲۳۳۲
گل سر- ۲۲۱۲۳۳۳
کم تحمل- ۲۲۱۲۳۳۴
کم تحمل.قطعه۱ - ۲۲۱۲۳۳۵
متاسفم- ۲۲۱۲۳۳۶
متاسفم.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۳۷
نفس بریده- ۲۲۱۲۳۳۸
پرنده- ۲۲۱۲۳۳۹
پرنده.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۴۰

 
 

 دیوار بی در 2212320
( توی این خونه پوسیدم خدایا ... )

دیوار بی در 2 2212321
( هی سر به راه تر ... )

بن بست 2212322
( درست از اولین باری که رفتی ... )

نخلای بی سر 2212318
( هنوزم شهر من زیباست ... )

یونس و محمد بازدید : 140 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ – Windows 10 Technical Preview


هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 | به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

 

 

 

  منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰:

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸.۱ کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون به نظر می‌رسد در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.

 

همه‌چیز در قالب پنجره:

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه‌ی آتی ویندوز امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه‌ی پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

 

چندین دستکتاپ یا همان صفحه‌ی کار در ویندوز ۱۰:

امکان دارد صفحه‌ی اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد.در ویندوز ۱۰ امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم گردیده است.

یونس و محمد بازدید : 165 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزرار حل مشکل ناخوانا بودن زیرنویس فارسی Sh Persian Subtitle Fixer


شاید شما بارها با زیرنویس هایی مواجه شده اید که زبان انها ناخوانا هستند و به شکل کارکتر هایی نامفهوم درامده اند  امروز سایت دانلود ها قصد دارد تا برنامه ای را معرفی کند تا با ان بتوانید این زیرنویس ها را که با فرمت SRT هستند  تنها با یک حرکت Drag & Drop تعمیر کیند وبه شکل صحیح ان برگردانید برنامه Sh Persian Subtitle Fixer  برنامه ای بسیار مفید برای این امر میباشد که با حجم بسیار کم و سادگی که دارد براحتی شما را از دردسرهای تنظیمات اضافی برای خوانا شدن زیرنویس انجام میدهید راحت کرده است .

یونس و محمد بازدید : 137 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014


سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

 

 

 

کدام نسخه ویندوز "8.1" را نصب کنیم؟

Windows 8.1 : عمومی‌ترین نسخه و همچنین نسخه پایه از ویندوز ۸.۱ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت عرضه شده است. این نسخه امکانات مورد نیاز برای کاربران خانگی اعم از صفحه شروع، کاشی‌های زنده، فروشگاه ویندوز، اینترنت اکسپلورر ۱۰، کاربری مایکروسافت و محیط دسکتاپ را در خود جای داده است.

 

Windows 8/1 Pro : این نسخه را می‌توانیم با ویندوز ۷ نسخه Professional و Ultimate در یک ردیف قرار دهیم. نسخه Pro برای کاربران حرفه‌ای (طرفداران ویندوز) و کاربران تجاری طراحی شده است و همه امکانات در نظر گرفته شده در ویندوز ۸.۱ در این نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دسترسی از راه دور توسط Remote Desktop، سیستم رمزنگاری فایل‌ها، هارد‌دیسک مجازی و BitLocker برخی امکاناتی است که در این نسخه در اختیار شما قرار می‌گیرد. ابزار Windows Media Center نیز برای کاربران این نسخه از ویندوز به‌صورت بسته‌ای جداگانه عرضه شده و قابل استفاده است.......

یونس و محمد بازدید : 150 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final


Mozilla Firefox ۳۲.۰.۱ محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

یونس و محمد بازدید : 157 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final

 

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

 

 

یونس و محمد بازدید : 132 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار داشتن هارد دیسکی بی عیب Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final


PerfectDisk محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

 

 

یونس و محمد بازدید : 284 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (2)

دانلود مجموعه ۱۰۰ آیکون زیبا با عنوان Game Icon


 

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … مورد استفاده قرار میگیرنداین مجموعه از ایکون ها شامل ۱۰۰ عنوان ایکون از بازی های کامپیوتری میباشد که تمامی انها با فرمتIco  میاشند که میتوانید این مجموعه را بصورت رایگان از دانلود دریافت نمایید.

mohamad2015 بازدید : 117 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Ridge Racer Slipstream v2.0.3 اندروید

Download Game Ridge Racer Slipstream v2.0.3 for Android

تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۳

 

بازی مسابقات اتومبیل رانی Ridge Racer Slipstream اندروید

دانلود بازی جدید و بسیار جالب و هیجانی مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

دانلود رایگان با لینک مستقیم از هستی دانلود

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

 

بازی جدید Ridge Racer Slipstream v2.0.3 - بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی که برای سیستم عامل اندروید شما منتشر شده است . ماشین های بروز و جدید مسابقات، شامل 12 ماشین قدرتمند و سرعتی، 300 آیتم مختلف برای سفارشی سازی و 6 نوع مسابقه متفاوت می باشد که هیجان انگیز هست. 10 مکان منحصر به فرد با بیش از 108 مسابقه و 6 جایزه از مزایای بازی می باشد. در ضمن این بازی یکی از طولانی ترین بازی های مسابقات اتومبیل رانی می باشد و از بهترین های اندروید هست.

 

به اجرا درآوردن بازی :

 اندروید Ice Cream Sandwich یا بالاتر

  •  پردازنده ۲ هسته ای به بالا
  •  حداقل یک گیگابایت رم
  •  پردازنده گرافیکی اختصاصی

حداقل پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی:

  •  تگرا ۳ از سری تگرا
  •  Mali-400 MP4 از سری پردازنده های سامسونگ و مدیاتک
  •  PowerVR SGX-544
  •  Adreno 225 از سری کوالکام
mohamad2015 بازدید : 144 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین آپدیت ویندوز Microsoft Windows XP Pro SP3

Downlaod Microsoft Windows XP Pro SP3 Integrated June 2014

 

دانلود آخرین آپدیت ویندوز Microsoft Windows XP Pro SP3

دانلود ویندوز اکس پی سرویس پک 3 / Download Windows XP Pro SP3

دانلود رایگان با لینک مستقیم از هستی دانلود

 

مقدمه : این نسخه از ویندوز اکس پی شامل تمامی آپدیت های مایکروسافت تا 22 خرداد 1393 ( June 2014 ) است و قابلیت پشتیبانی از درایور های SATA جهت نصب بر روی لپ تاپ‌ها را دارد.

Windows XP Pro SP3 نسخه 32 بیتی این ویندوز می باشد ( شرکت مایکروسافت نسخه 64 بیت را تا سرویس پک 2 ارئه کرده است )

Microsoft Windows XP Pro SP3 Integrated June 2014 – ویندوز اکس‌ پی از زمان اولین انتشار خود ( August 2001 ) دستخوش تغییرات فراوانی شده است که شاید بتوان علت اصلی آن را تلاش مایکروسافت برای جبران ضرر های ناشی از فروش ناکافی ویندوز ویستا دانست. جدیدترین نسخه ویندوز اکس پی با نام سرویس پک 3 به بازار عرضه شد که اگر چه بسیاری از مشکلات سرویس پک دو این ویندوز را رفع کرد و تا حد نسبی توانست ضریب امنیتی آن را بالا ببرد اما باز هم کمبود ها و مشکلاتی در این نسخه به چشم می خورد که شرکت سازنده را مجبور به عرضه ماهیانه آپدیت های جدیدتری از این ویندوز می نمود. در ایران اکثر افراد به دلیل هزینه زیاد تهیه نسخه Genuine ویندوز اکس پی، از نسخه های کپی شده استفاده می کنند که این باعث می شود تا نتوانند ویندوز خود را از طریق اینترنت آپدیت کنند، اگر هم کسی ناآگاهانه اقدام به آپدیت ویندوز های کپی شده کند تقلبی بودن ویندوز آن توسط سایت شرکت مایکروسافت شناخته شده و ویندوز آنها به حالت غیرفعال در می آید. حتی کسانی هم که از نسخه اصلی ویندوز (Genuine) استفاده می کنند مستلزم اینترنتی با سرعت بالا هستند و در اکثر مواقع از به روز رسانی ویندوزشان اجتناب می کنند.

 

مهم ترین ویژگی های Windows XP SP3:

  • دارای درایور های SATA
  • بدون هیچ گونه دستکاری و شکل ظاهری
  • پشتیبانی از هارد های با ظرفیت بیش از 4 ترابایت
  • بدون نیاز به هر نوع فعال سازی و کرک
  • وجود یک سریال جنیون در صورت نیاز
  • همراه فایل ISO جهت نصب از طریق دی وی دی
  • همراه با فایل Rufus جهت نصب از طریق فلش مموری
  • بروز رسانی نرم افزار Internet Explorer 8 و Adobe Flash Player v13.0.0.214
  • بهبود سطح امنیت در ویندوز
  • بهبود سرعت ویندوز به ویژه موقع اتصال به شبکه
  • رونمایی از نسخه جدید Remote Desktop Connection 
  • به روز بودن ویندوز :

 

این نسخه از Windows XP دارای تمامی آپدیت‌های ارائه شده تا تاریخ 22 خرداد 93 می باشد از جمله آپدیت های موجود در این ویندوز :

 

Microsoft Internet Explorer 8 + All Updates
Adobe Flash Player v13.0.0.214
Microsoft Windows Media Player 11 + All Updates
Microsoft .NET Framework 4.0 + All Updates
Microsoft DirectX 9.0c + All Updates

Microsoft MSXML 4.0 SP3

mohamad2015 بازدید : 130 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

ویجت ایرانسل Irancell Widget v1.2 – اندروید

 

با کمک Irancell Widget می توانید با یک اشاره و بدون نیاز به تایپ شماره، اعتبار سیم کارت خود را مشاهده کنید و همچنین به راحتی اعتبار خود را به صورت عادی یا شگفت انگیز شارژ کنید. استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل ، استفاده از بسته های اینترنتی ایرانسل ، قابلیت جستجو در مخاطب ها در سرویس خط به خط و درخواست تماس از ویژگی های این ویجت است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این ویجت به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 296 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.94 Final


مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 212 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آموزش لغات پر کاربرد زبان انگلیسی به صورت صوتی

Essential 4000 English Words

دانلود رایگان با لینک مستقیم از هستی دانلود

 

تقریبا همه علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی، با مفهوم Essential English Words آشنا هستند. این عبارت به مجموعه ای از اصطلاحات و کلمات در زبان انگلیسی گفته می شود که بسیار پرکاربرد هستند و هر زبان آموزی باید ابتدا معانی و کاربرد آنها را یاد بگیرد. یکی از کتاب های معروفی که در این زمینه منتشر شده است، کتاب 4000Essential English Words می باشد که به توضیح و آموزش 4000 لغت از پرکاربرد ترین لغات در زبان انگلیسی می پردازد. در این کتاب، هر لغت جدید با استفاده از کلمات ساده زبان انگلیسی توضیح داده می شود و گاهی نحوه استفاده از آن در جمله و همچنین لغات مشابه شرح داده می شود. این کتاب ارزشمند حاوی 6 جلد است.

mohamad2015 بازدید : 122 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس و امنیت در اینترنت ESET Smart Security 7.0.302.26

 

ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 147 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26

 

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus  برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

 

 

mohamad2015 بازدید : 110 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار از بین بردن ویروس ها در حالت بوت Norton Bootable Recovery Tool 2014-02-15


همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس‌ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل‌های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس‌ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می‌دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل‌های تغییر یافته ممکن است.

 

 

mohamad2015 بازدید : 317 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

ترفند فعال سازي 7وeset nod32 version 6

توجه:براي بزرگ تر شدن عكس ها روي آنها كليك كنيد.

1-ابتدا كرك رو دانلود كنيد

رمز فايل:www.crackbaz.ir

2-حالا از سمت راست پايين(taskbar) روي آيكون ويروس كش دوبل كليك كنين

3-به قسمت setup  برين و روي گزينه ي enter advanced setup كليك كنيد.

mohamad2015 بازدید : 235 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v337.88 WHQL

 


nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 28,624
  • بازدید کلی : 335,873