loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
mohamad2015 بازدید : 419 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 


دانلود قسمت 5 فصل 4 سریال Teen WolfReviewed by Ali on Jul 22Rating: 5.0دانلود قسمت 5 فصل 4 سریال Teen Wolfدانلود قسمت 5 فصل 4 سریال Teen Wolf ، دانلود رایگان فصل چهارم سریال Teen Wolf نوجوان گرگ ، دانلود قسمت پنجم فصل 4 فیلم Teen Wolf ، لینک مستقیم زیرنویس فارسی

 

دانلود فصل چهارم سریال نوجوان گرگ ( Teen Wolf ) قسمت پنجم

 

دانلود قسمت 5 فصل چهارم سریال Teen Wolf تماشای این سریال به افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود

ژانر : کمدی ، درام ، ترسناک

سال انتشار : 2011

زمان : 41 دقیقه

امتیاز : 7.8/10

کیفیت : 480p – 720p – Full HD

حجم : 160mb – 300mb – 1000mb

 

یونس و محمد بازدید : 605 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars یک بازی علمی تخیلی در سبک استراتژی می باشد . کمپانی معروف Electronic Arts این بازی را ساخته و پلتفرم مقصد آن ویندوز , سیتم عامل مک و Xbox 360 می باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد . بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars در ادامه Command & Conquer: Tiberian Sun می باشد که در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو  Westwood Studios منتشر شد . از سال ۲۰۰۳ کمپانی  Westwood Studios زیر نظر EA کار می کند .

یونس و محمد بازدید : 226 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (1)

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۴/۱۷

آپدیت v1.0.53 نسخه RELOADED اضافه شد

بازی کامپیوتر Divinity Original Sin ماورا نخستین گناه یکی از بازی های سبک استراتژیک , نقش آفرینی و ماجرایی است که توسط Larian Studios طراحی و ساخته شده و قرار است تا چند روز دیگر توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . بار دیگر تمامی افراد حزب را دور یکدیگر جمع کرده و خود را برای یک ماجراجویی دیگر آماده کنید . بحث و تصمیم گیری ها را با اصحاب خود درمیان گذاشته تا در نبردهای آینده موفق تر باشید .

یونس و محمد بازدید : 122 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 بازی کامپیوتر DayZ در یک محیط ناشناخته و وسیع جریان دارد. همه چیز از بین رفته و موجود زنده زیادی باقی نمانده است. تنها چیزی که در این سرزمین زیاد دیده می شود ، زامبی ها هستند. زامبی هایی فعال و هوشمند که به دنبال خون تازه می گردند.  شما تنها هستید و باید برای بقا مبارزه کنید. همه جا پر از خطر است. از زامبی ها گرفته تا مواد هسته ای، کمبود آب و غذا زنده ماندن را در این محیط سخت می کند.

یونس و محمد بازدید : 133 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Europa Universalis IV جهان اروپایی 5 برای کامپیوتر یکی از جدیدترین بازی های استراتژیک که به تازگی عرضه شده است ، جهانی اروپایی ۵ Europa Universalis IV نام دارد . داستان بازی در حوزه اروپا و قرون چهاردهم تا هجددهم می گذرد. در این دوره اروپا در اواخر جنگ های صلیبی بوده و رفته رفته آماده می شود به عصر روشنگری و مدرنیسم وارد شود . دوره ای که ارویا پیشرفت را آغاز کرده و جهل حاصل ازمذهب و کلیسا رو به کمرنگ شدن می روند .

یونس و محمد بازدید : 142 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود نسخه بتا بازی میدان نبرد : تندرو

 

بازی Battlefield Hardline میدان نبرد تندرو یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و اول شخص است که توسط Visceral Games طراحی و ساخته شده قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . هنوز اطلاعات چندانی از داستان بازی در دست نیست ولی کمپانی سازنده اعلام کرده است که تمامی جزئیات را در کنفرانس E3 2014 به طور کامل معرفی خواهد کرد .

یونس و محمد بازدید : 221 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (1)

 

سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 28,831
  • بازدید کلی : 336,080