لذت پیاده روی در جنگل در ماه سپتامبر / سه بعدی با کیفیت ۴K – ۲۱۶۰p

این کلیپ با کیفیت های ۴k , 2k و ۱۰۸۰p برای دانلود قرار داده شده است . برای مشاهده ی کیفیت های ۴k , 2k علاوه بر اینکه تلویزیون شما باید ۳D باشد باید رزولوشن ۲۱۶۰p را نیز پشتیبانی کند. در صورتی که تلویزیون شما ۳D معمولی می باشد نسخه ۱۰۸۰p را دانلود کنید.

مــنتـظر کلیــپ های بیشــتر باشـــید …

 

 

 

دانلود رایگان کلیپ سه بعدی ۳D فوق العاده جالب و دیدنی از راه رفتن در جنگل در ماه سپتامبر – با کیفیت خارق العاده ۲۱۶۰p / 4K – مدت زمان کلیپ ۶ دقیقه می باشد .

بعد از تولید نمایشگرهای LED و ۳D، در سال گذشته نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها وارد بازار شد. امروزه بیشتر برندهای معتبر مانند ال جی و توشیبا از تلویزیون های ۴K خود رونمایی کرده اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک و سامسونگ به این عرصه، رقابت در تولید تلویزیون ها و صفحه نمایش های ۴K بیش از پیش داغ شده است. تلویزیون های اچ دی با کیفیت ۱۰۸۰p ؛ رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارند و در استاندارد ۴K این رزولوشن به ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل می رسد. یعنی رزولوشنی ۴ برابر استاندارد ۱۰۸۰p که هم اکنون در تلویزیون های اچ دی و دیسک های بلو- ری در دسترس است. وب سایت کلیپ فور یو برای اولین بار قصد دارد کلیپ هایی با این کیفیت را جمع آوری کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهد .

 

 

»» کیفیت ۱۰۸۰p :

 دانلود |  UploadBaz  ،  TrainBit  ،  Direct Link

 

»» کیفیت ۲k / 1440p :

 دانلود |  UploadBaz  ،  TrainBit  ،  Direct Link

 

»» کیفیت ۴k / 2160p :

 دانلود پارت ۱ |  UploadBaz  ،  TrainBit  ،  Direct Link

 دانلود پارت ۲ |  UploadBaz  ،  TrainBit  ،  Direct Link


فرمت : MP4  
پسورد : www.clip4u.org