loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 279 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (5)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/01/24 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی که این نرم افزار را معرفی کردید بله بهتر اجرا شد ولی بازم یکمی با مکپ بود ولی عالی بود حداقل نشون داد.
پاسخ : خواهش میکنم قابلی نداشت

این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/01/22 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خودم دانلودش کردم 67 گیگ کامپرس بود که بعد از استرک کردن شد 182 گیگ که فقط توسط نرم افزار vlc اجرا میشه ولی با مکث فروان که البته شاید به خاطر کارت گرافیک من که یک گیگ هست اینطوریه ولی از رمم که 8 گیگ و سی پی یو چهار هسته 12 مگ کش مطمئنم که مشکلی ندارن
پاسخ : سلام ممنون که خبر دادی رو برنامه ی Pot Player هم امتحان کن نتیجش رو بگو

این نظر توسط saeed در تاریخ 1393/12/23 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من این فیلم دارم دانلود میکنم ولی تو دانلود منجر متوجه شدم پسوند نداره فرمتش چی هست اجرا میشه چون قبلا هم برا چند تا فایل دیگه به همین مشکل بر خوردم ونتونستم بفمم پسوندش چیه و مطرح کردم اما جوابی بهش داده نشد
پاسخ : سلام خبر رو بهت میگم با یکی از دوستان که دانلودش کرده میخوام میخوام حرف بزنم.خودم دانلودش نکردم.
پاسخ : سلام آقا سعید.با اون آقایی که گفتم حرف زدم گفتش که اونم دانلودش نکرده...ببخشید

این نظر توسط farzad در تاریخ 1393/12/12 و 8:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام مجدد و خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون که در ضمینه 4k تو ایران تکه .خواهشن اگه امکانش هست این فیلم رو به چند پارت تقسیم کنید که حداقل بشه دانلود کرد ...(حداقل 3 یا 4 پارت )
واقعا با 1 پارت گرفتن این حجم فاجعه اس!!!!!!(اصلا شدنی نیست)
ممنونم.
پاسخ : سلام ممنون از نظرتون.راستش بهتون گفتم برای پارت پارت کردن این فیلم باید اول دانلودش کنم.چون خودم دانلودش نکردم پس نمیشه درستش کنم.ببخشید که نمیشه.

این نظر توسط farzad در تاریخ 1393/12/03 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

باسلام .ممنون که سایتتون در زمینه 4k فعالیت میکنه.
فقط خواهشن رزولوشن دقیق فیلم رو بنویسین؟
چنده ؟
3840*2160
یا
4096*2160؟
پاسخ : سلام ممنون از نظرتون.حقیقتش من خودم دانلودش نکردم بخاطر همین هم نوشتم هیچ گونه مسئولیتی در مورد دانلودش ندارم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 28,930
  • بازدید کلی : 336,179