loading...
بزرگترین سایت دانلود کلیپ Ultra HD
یونس و محمد بازدید : 257 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (4)

دانلود کليپ زيباي  Bosphorus 4k Ultra Hd


رزوليشن:.............................................................4096*2160

 


کيفيت:.................................................................4K Ultra Hd 

 

حجم:...................................................................2733Mb

 

فرمت:...................................................................YUV

 

 

 

توجه:لینک دانلود رایگان است و فقط باید ثبت نام کنید.

توجه:لینک دانلود رایگان است و فقط باید ثبت نام کنید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farzad در تاریخ 1394/01/11 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

اقا سلام مجدد.اقا محمد این freemake video converter اصلا این فایل های YUV رو نمیشناسه که بخواد تبدیلش کنه////////
اشتباه کردیم اینقدر دانلود کردیم
پاسخ : ببخشید.والانمیدونستم این فرمت اینجوریه.ببخشید از این به بعد دیگه سعی میکنم MP4 بزارم تو سایت.ازتون معذرت میخوام

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/01/09 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

پات پلیر اینو پخش نمیکنه یه نوع فایل خاصیه این . شما خودت اینو اجرا کردی؟
پاسخ : نه.من چند تا شون رو دانلود کردم.با freemake video converter به mkv تبدیلش کن

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/01/08 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام منم اینو دانلود کردم راستی کدوم پلیر اینو تو کامپیوتر نشون میده؟
پاسخ : سلام.بهترین پلیر برا پخش کلیپ 4k اسمش PotPlayer هستش.اونو دانلود کن

این نظر توسط farzad در تاریخ 1394/01/02 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید.آقا محمد این کلیپ ها رو با بدبختی دانلود کردم این 5 تای اخر رو ولی فرمتشون YUV اصلا تلویزیونم نمیشناسه!!1با هیچ کانورتوری تبدیل نمیشه!!!15 گیگ دود شد رفت هوا.......خواهشن اقا محمد از این کلیپ ها نزاری بهتره....الان اون فیام رو هم نزدیک 10گیگش رو گرفتم اونم یه فرمت مسخره XZ هست!!! اینا چی هستن ؟ اصلا معلوم نیست فایل تصویرین!
شما لطف کردین و گذاشتین اینا رو گفتم که دوستان مثل من الکی حجمشون نره.بازم ممنون
پاسخ : سلام.من آدرس منبع فایل رو زیر هر کدومشون زدم.میتونین اونجا چک کنین.حقیقتش خودمم همچین فرمتی رو ندیدم هر کاری کردم نشد mp4 رو بگیرم.مجبور بودم اینا رو بندازم تو سایت چون یه مدتی بود که کلیپ 4k ننداخته بودم.ممنون که به دوستات گفتی دانلودش نکنن.داری 67 گیگابایتی رو دانلودمیکنی؟؟راستی اون کلیپارو رو کامپیوتر امتحانش کن بینم درسته یا نه؟؟نتیجه رو به من بده.
پاسخ : راستی با این این کانورتر امتحان کن قویه احتمالا تبدیلش میکنه:Freemake Video Converter


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه طریقی وارد سایت شدید؟
    تا چه اندازه از سایت رضایت دارید؟
    کدام بازیکن را بیشتر دوست دارید؟
    بیشتر چه نوع مطلبی را دوست دارید؟
    با کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 597
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 29,151
  • بازدید کلی : 336,400